Laser Quest Eindhoven

You don't play the game... You're in it!
It is currently Sat Nov 18, 2017 4:34 pm

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Meespelen?
PostPosted: Sat Nov 21, 2009 8:49 pm 

Ik heb laatst met een groep gelaserquest en dat was heel leuk! Nu wil ik dat vaker gaan doen, maar ik heb niet echt een groep waarmee ik dit vaker kan doen.

Is het mogelijk om mee te spelen met anderen? Ik heb gelezen over de ledenavond, maar zijn er ook andere dagen waarop dit kan?

Profile  

Post subject: Re: Meespelen?
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 2:05 am 

in principe kan dit wel, maar er zijn natuurlijk wel een paar beperkingen.

zo is het uiteraard niet mogelijk om je mee te laten spelen met kinderen, en er zijn ook leden die op dit moment vervelend zijn om bij groepen te hebben. dit zal ik proberen uit te leggen:

voor ons is het belangrijk dat de mensen die hier heel sporadisch komen zich vermaken. Normaal, als ze met zn eigen groep komen, dan doen ze dat wel. Maar als ze gegast worden door iemand die blijkbaar veel vaker speelt komen de meeste mensen toch zuur naar buiten en dat proberen we te voorkomen. Dit kunnen we voorkomen door de leden rustig te laten spelen, zodat iedereen zich vermaakt, of de leden die zich blijkbaar niet in kunnen houden (we hebben er een paar van :P) uit te sluiten van "normale" games.

Voor jou betekent dit dat je - zeker voorlopig - nog gewoon mee kan doen met normale games, totdat blijkt dat mensen het niet meer leuk zouden vinden om tegen je te spelen. Hopelijk zal dit voor jou nooit het geval zijn :]]

Als je je afvraagt of je mee kan spelen met groepen kun je altijd even bellen, het nummer staat op de site.

hopelijk is dit verhaal een beetje duidelijk,

ciao!

Ramon

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 1 hour