Laser Quest Eindhoven

You don't play the game... You're in it!
It is currently Wed Nov 22, 2017 3:42 pm

All times are UTC + 1 hour

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: b-ranking: straightpool
PostPosted: Thu Mar 19, 2009 8:03 pm 

Zondag 8 maart was alweer de derde b-ranking van het seizoen. Ditmaal was straightpool aan de beurt.

Stavros, Tim en ik waren namens de LQ aanwezig en ook oude vriend Jordy Bax was aanwezig, al was hij wat ziekjes.

Ik was snel klaar na eerst te verliezen van Tim en in de verliezersronde tegen Jordy onderuit te gaan.
Tim wist daarna nog een westrijd te winnen, maar ging vervolgens onderuit tegen Jordy en Stavros. Of dat het in die volgorde gebeurde weet ik even niet meer.
De finale was logischerwijs Stavros tegen Jordy. Stavros trok uiteindelijk aan het laatste eind en won eindelijk zijn eerste b-ranking, na een hele hoop tweede en derde plaatsen. Gefeliciteerd.

memorabel moment: Tim en ik speelde eventjes een potje nadat we allebei al uitgeschakeld waren en Tim schiet daarin in de tweede beurt een 47-serie. Zijn hoogste ooit. Well done!

De nieuwe stand in de ranking:
Image

Volledige lijst te downloaden op http://www.knbb.nl/php/download.php?ID=1419

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Mar 20, 2009 8:43 am 
Site Admin

Jammer dat Jordy nu nog steeds niet de A-Ranking heeft gehaald... ook irritant trouwens dat de volgende ronde de 9ball is. De vorige keer heb ik die gewonnen, dus daar is niks voor mij te halen... alleen maar te verliezen :(

Profile  

Post subject:
PostPosted: Fri Mar 20, 2009 4:01 pm 

Ik denk dat als Jordy zich inschrijft voor de a-ranking, dat ie best mee kan doen. ik geloof niet dat iedereen van die 64 man er bij kan zijn.
Ook Stavros heeft aardig wat punten te verspelen. Ook hij moet 1e of 2e worden om niet te gaan zakken. Maakt het natuurlijk wel een heel interessant toernooitje :-)

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

All times are UTC + 1 hour